teisipäev, mai 6

Great continent of Mu - the Motherland of all the races of the Earth

Ei teinudki kotlette, tegin hoopis ahjus vorstikesi. Head õlle kõrvale ampsata.
(Et paned hakklihale juurde sibulit, küüslauku, tomatipastat, mett, soola ja pipart, segad hoolega läbi ja mätsid pisikesed vorstikesed ning torkad ahju).

Aga MU oli kolmest (saarest) suuremast osast koosnev kontinent Vaikses ookeanis, ulatudes Hawaist Fiji saarte ja Lihavõtte saareni. 1868. oli kolonel James Churchward Briti armee ohvitser Indias. Ta sai sõbraks ühe India templi ülempreestriga ning too näitas talle igivanu savitahvleid, mille dešifreerides selgus püha tõde. Kogu see krempel uppus ca 12 000 aastat tagasi - suurte maavärinate, maalihete, tsunamide ja veealuste gaasimullide (või kuda iganes neid nimetama peaks) plahvatuste tagajärjel. Õnneks oli tolle paradiisile sarnaneval ühiskonnal ka kolooniaid ( sest ka kõige ideaalsemas ühiskonnas on neid, kes sinna ei sobi või on lihtsalt piisavalt seiklushimulised ning lahkuvad kodumaalt, et leida midagi uut ja paremat/huvitavamat). Atlantis oli üks kolooniatest, kuid samas Mu-l elanud 10 erinevast hõimust (rassid? rahvused?) näiteks mustanahalised läksid ja koloniseerisid Aafrika. Seal kontinendil valitsenud nn ülemklass koosnes "valgetest" ning kolme saare/osa ning kõigi 10 rassi/rahvuse juhiks oli imperaator ning ülempreester "Ra Mu", kes oli samas ka jumala asemik maa peal. Samas ei olnud ta mingi mastaapsemat sorti kummardamise objektiks.

Oijahh. Igatahes on kogu selle jutu too kolonel kirja pannud ning raamat pealkirjaga "The lost contonent of Mu" ilmus aastal 1926. Herr G.Foster soovitab peale raamatust refereeringu lugemist huvilistel seda kohalikust raamatukogust küsida :D

Loen huviga edasi. Ja muuseas - õlu maitseb täitsa hea. Ning mul on seda kapis veel.

Kommentaare ei ole: