neljapäev, veebruar 5

Ma olen nüüd mitu-mitu päeva üksi kodus olnud. Pole enam harjunud ju. 
Hädas. 
Ikka need samad asjad - ei oska ühele inimesele süüa teha näiteks. Pühapäevast ribi ja ahjukartulit sõin 3 päeva. 
No ja pole isegi kellegi selga vaadata. 
Kudusin sõbrale mitu meetrit salli ja olen vaadanud kinupilte. 
Neli osa sehukesest šedöövrist nagu "Phantasm"  (neist muljetan homme) ning täna siis "Metropolis"
Oi see viimati mainitu on üks erakordselt ilus film. Fullmetalmetsavana on sellest kena jutu kirjutand, ei hakka mina sellele midagi lisama. Ja üleüldse. Koreograafia. Kaameratöö. Valgus. Eriefektid. No võimash aur ma ütlen. 
Tõenäoliselt imetlen ma seda kunstiteost miskine päev veel korra. Või kaks.
Ja homseks jääb ehk "Valgus koordis"... :D

A teie vaadake ilusaid pilte "Metropolisest"








Kommentaare ei ole: