laupäev, mai 9

Internet on plastmassist. Taaskord.


Nagu ikka - veedan aega interneedust läbi lugedes.
See ei ole esimene kord, kui olen sattunud mõne Venemaalt pärit kunstniku kodulehele. 
Nad oskavad atraktiivseid ja ilusaid veebe teha.
Hingematvalt ilusaid.
Ja ägedaid.
Vladimir Gvozdev on selle kunstniku nimi.

Aga tolle kunstniku pildi sääl üleval ja tegelikult üldse lingi kodulehele sain hoopis sehukese koha pealt:
Seal öeldakse tolle kunstniku kohta nõnnamoodu:
Back to the actual artwork portfolios, one of the most original and inspiring ones comes from Russia, by the artist who calls himself Gvozd (an iron nail). His actual name is Vladimir Gvozdev, and he has a very distinct, slightly whimsical style.

http://www.darkroastedblend.com on üleüldse üks hea koht, kus aega surnuks lüüa.

Tegelikult oli mul täna plaanis nikerdada edasi oma ühe filmindusalase postituse kallal, a selle jaoks peab lulli olema. 
Vihjeks võin öelda, et filmiks on "Operation Crossbow"
Natuke sättisin, a siis juba pläägutasin msnis (imelugu, mõni inimene isegi viitsib minuga suhelda)
Nu ja siis läks lull pealt ära.
Ning siis, kui plaanisin uut kinukunstimeistriteost vaatama hakata, pidin hoopis hakkama piljardiajalugu ja reegleid uurima, sest pean aitama kallil vennapojal uurimistööd teha.
Ja ei saa seepärast ka oma nädalavahetusega midagi asjalikku teha.
Kuna juba nii ehk naa pean siin olema, siis lähen homme tööle ka.

Ehk ikka õnnestub homme õhtul maale minna.
Emadepäev ikkagi.
Ja kallis ema ütles, et tal on ekstra minu jaoks plaanitud üks hea töö.
Ma pean uue terrassi äärde hakkama lillepeenart kaevama.
Krdi äge, et me põllupidamisega ei tegele, kardulaid maha panna küll ei tahaks. 

Kell on saanud 1:11
Läheks täna normaalsel ajal magama.
Viimane poolteist nädalat ma oma kaheksat unetundi küll pole kätte saanud.
Ikka jõuan voodisse alles kolme aeg öösel.
Seda argipäevaõhtuti.
Kui just kallis Mirr mul külas pole.
Sest siis nihkub seemagamaminek kella kuue peale.
(Ta juba korra ähvardas, et oleks tulnud selgi nädalavahetusel ning oleksime jälle hommikuni maailmaasju paika pannud, a läheb hoopis kanuutama vai ujuma vai kalale vai ma ei teagi)

Jajahh.
Head ööd.


Kommentaare ei ole: